Пазарът на събития през 2018 г. отчита увеличаване на бюджетите и проявите

Целта на компаниите е да разкажат история, която посетителите да съпреживеят

Все по-голямо място в събитийния сегмент ще се заема от нестандартните фестивални и Street food форматите
Все по-голямо място в събитийния сегмент ще се заема от нестандартните фестивални и Street food форматите
Все по-голямо място в събитийния сегмент ще се заема от нестандартните фестивални и Street food форматите    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ
Все по-голямо място в събитийния сегмент ще се заема от нестандартните фестивални и Street food форматите    ©  ВЕЛКО АНГЕЛОВ

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit

Ако трябва да опишем с една дума събитийния сектор в България през изминалата година, тя несъмнено ще бъде изживяване. В желанието си компаниите да изградят силна връзка с потребителите си, да бъдат по-близо до тях и да им дадат допълнителна стойност те все повече се насочват към т.нар. experiential marketing, или маркетинг на преживяванията, около който изграждат събитията си.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал