Кой вид събитие предпочитат рекламодателите

От вътрешни, през външни, до такива за специални аудитории

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" Events Kit

Всичко започва и зависи от самата инициатива или кампания, за която се прави и събитието, и неизменно трябва да комуникира към аудиторията, която е валидна за всяка от тях. "Правим събития, насочени към служителите на компанията, към клиенти, към млади хора, започващи кариерата си, към по-широката група от населението - 18-60 години, когато говорим за активен начин на живот и балансирано хранене или такива за марките от широкото ни бизнес портфолио (включително и към собствениците на домашни любимци)", дава примери мениджър "Корпоративни комуникации" в "Нестле България" Нели Ангелова.


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал