Новият брой: Накъде след вота
Close

Новите маркетинг правила

Защо GDPR е възможност за рекламата и търговията

Shutterstock    ©  Shutterstock

Статията е част от специалното издание на Капитал GDPR, посветено на новите правила за личните данни. Повече информация за изданието можете да видите тук. Може да го поръчате тук.

Данните са най-ценният ресурс, по-ценен и от петрола, написа сп. Economist през май 2017 г. - година преди Европейският съюз да наложи нови правила за използването на този ресурс под формата на регулацията GDPR.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал