

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Лъскави витрини и не толкова блестящи финансови отчети. С малки изключения картината при моловете е тази, при това далеч не само при работещите извън София. Част от построените през последните години търговски центрове вече се очертаха като лидери на пазарите в съответните градове. Останалите търсят начин да оцелеят или изобщо да отворят. Не липсват и примери за такива, които затънаха финансово, смениха собственика си и в момента са в оздравителна процедура.
В София картината за момента е по-добра заради концентрацията на потребление и по-високите доходи. С натрупването на нови проекти обаче в столичния град вече има молове с над 300 хил. кв.м търговска площ или близо половината от общия обем за страната. Пазарът е наситен, приходите на търговците намаляват и те по-внимателно подбират къде да влязат.Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.