Търговски площи: лидерите и другите

Повечето от последните проекти се развиха на етапи и отвориха врати със закъснение от началния план
Повечето от последните проекти се развиха на етапи и отвориха врати със закъснение от началния план
Повечето от последните проекти се развиха на етапи и отвориха врати със закъснение от началния план    ©  Мария Съботинова
Повечето от последните проекти се развиха на етапи и отвориха врати със закъснение от началния план    ©  Мария Съботинова

Лъскави витрини и не толкова блестящи финансови отчети. С малки изключения картината при моловете е тази, при това далеч не само при работещите извън София. Част от построените през последните години търговски центрове вече се очертаха като лидери на пазарите в съответните градове. Останалите търсят начин да оцелеят или изобщо да отворят. Не липсват и примери за такива, които затънаха финансово, смениха собственика си и в момента са в оздравителна процедура.

В София картината за момента е по-добра заради концентрацията на потребление и по-високите доходи. С натрупването на нови проекти обаче в столичния град вече има молове с над 300 хил. кв.м търговска площ или близо половината от общия обем за страната. Пазарът е наситен, приходите на търговците намаляват и те по-внимателно подбират къде да влязат.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал