Старото не е модерно, но има потенциал
Апартаментите на вторичния пазар биха могли да се реализират, ако продавачите не завишават цените им


Деница Симеонова

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
3 коментара
Нормален пазар - продавачите се опитват да продадат за повече, а купувачите пък полагат усилия да купят за по-малко.
Статия без дълбочина и без съдържателен извод различен от рекламен трик на "големите" агенции на "пазара".
Основната движеща сила на пазара са кварталите. Имиджа си отива и на негово място идва близостта към метрото. Старо, ново - няма значение, новото понякога дори е по-некачествено.
Никой не е луд да си пусне жилището евтино, само че има квартали, където нищо не върви (освен "интеграцията" на циганите).
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.