Магазини под Витоша

Активно търсене и ограничено предлагане описват тримесечието на главната търговска улица в столицата

Столичният булевард "Витоша" се изкачва на 52-ра позиция сред най-скъпите търговски улици в света през 2016 г., показва традиционното годишно проучване Main Streets Across the World на Cushman & Wakefield.
Столичният булевард "Витоша" се изкачва на 52-ра позиция сред най-скъпите търговски улици в света през 2016 г., показва традиционното годишно проучване Main Streets Across the World на Cushman & Wakefield.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Столичният булевард "Витоша" се изкачва на 52-ра позиция сред най-скъпите търговски улици в света през 2016 г., показва традиционното годишно проучване Main Streets Across the World на Cushman & Wakefield.
Столичният булевард "Витоша" се изкачва на 52-ра позиция сред най-скъпите търговски улици в света през 2016 г., показва традиционното годишно проучване Main Streets Across the World на Cushman & Wakefield.    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Имоти Инвестиции. Всички текстове по темата може да откриете тук.
Ръстът на потреблението и желанието на търговците да отварят нови локации доведоха до покачване на наемите на булеварда.

Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал