Хрупкав пазар

Продажбите на вафли се колебаят между отдръпването и увеличеното търсене

След стагнация в потреблението през 2011 г. пазарът на шоколадови изделия отбеляза ръст от 1.5% през 2012 г. Част от този възход се дължи на шоколадовите барове и вафли.

През 2013 г. обаче продажбите им бележат значим спад - 4.7% в обем и 1.8% в стойност в сравнение с 2012 г., и достигат до 147.421 млн. лв., коментира Надежда Иванова, старши продуктов мениджър "Локални марки шоколадови изделия" за България и Румъния в "Монделийз". Тя цитира данни, отчетени от Retail Index Service на АС Nielsen за категориите шоколадови изделия, бонбони, шоколади и вафли&барове за 2013 г.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал