🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Хрупкав пазар

Продажбите на вафли се колебаят между отдръпването и увеличеното търсене

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

След стагнация в потреблението през 2011 г. пазарът на шоколадови изделия отбеляза ръст от 1.5% през 2012 г. Част от този възход се дължи на шоколадовите барове и вафли.

През 2013 г. обаче продажбите им бележат значим спад - 4.7% в обем и 1.8% в стойност в сравнение с 2012 г., и достигат до 147.421 млн. лв., коментира Надежда Иванова, старши продуктов мениджър "Локални марки шоколадови изделия" за България и Румъния в "Монделийз". Тя цитира данни, отчетени от Retail Index Service на АС Nielsen за категориите шоколадови изделия, бонбони, шоколади и вафли&барове за 2013 г.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал