Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Преди 20-ина години кифлата с мармалад и баничката със сирене бяха неоспоримите лидери в закуската на българина. През 1996 г. обаче тяхното господство беше сериозно застрашено, защото на пазара се появи луксозният вариант на кифлата - кроасан с шоколад. Продуктът беше произведен от "Чипита" и придружен с масирана рекламна кампания. В началото дружеството предложи "мини" и "миди" формат, с които достигна 95% пазарен дял. През 2007 г. компанията пусна линия за кроасани "макс", които бързо станаха най-продаваният й продукт. И докато присъствието в менюто на кифлите с мармалад трудно може да се измери (тъй като те се предлагат в малки пекарни топли, пресни и предимно до обяд), настъплението на по-дълготрайния продукт - кроасана, който е опакован под вакуум и може да се купи по всяко време, е видимо.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.