🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Закуска с пълнеж

Предпочитанията на клиентите се изместват от кифла с мармалад до кроасан

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Преди 20-ина години кифлата с мармалад и баничката със сирене бяха неоспоримите лидери в закуската на българина. През 1996 г. обаче тяхното господство беше сериозно застрашено, защото на пазара се появи луксозният вариант на кифлата - кроасан с шоколад. Продуктът беше произведен от "Чипита" и придружен с масирана рекламна кампания. В началото дружеството предложи "мини" и "миди" формат, с които достигна 95% пазарен дял. През 2007 г. компанията пусна линия за кроасани "макс", които бързо станаха най-продаваният й продукт. И докато присъствието в менюто на кифлите с мармалад трудно може да се измери (тъй като те се предлагат в малки пекарни топли, пресни и предимно до обяд), настъплението на по-дълготрайния продукт - кроасана, който е опакован под вакуум и може да се купи по всяко време, е видимо.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал