Закуска с пълнеж

Предпочитанията на клиентите се изместват от кифла с мармалад до кроасан

Преди 20-ина години кифлата с мармалад и баничката със сирене бяха неоспоримите лидери в закуската на българина. През 1996 г. обаче тяхното господство беше сериозно застрашено, защото на пазара се появи луксозният вариант на кифлата - кроасан с шоколад. Продуктът беше произведен от "Чипита" и придружен с масирана рекламна кампания. В началото дружеството предложи "мини" и "миди" формат, с които достигна 95% пазарен дял. През 2007 г. компанията пусна линия за кроасани "макс", които бързо станаха най-продаваният й продукт. И докато присъствието в менюто на кифлите с мармалад трудно може да се измери (тъй като те се предлагат в малки пекарни топли, пресни и предимно до обяд), настъплението на по-дълготрайния продукт - кроасана, който е опакован под вакуум и може да се купи по всяко време, е видимо.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал