Едно кафе … с мляко, моля
Кафе веригите в България виждат промяна във вкусовете на българския потребител


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
В забързания бизнес ден ароматът на хубаво кафе прави чудеса. Затова сутрин, по обед или в късния следобед веригите за кафе се радват на приличен приток на клиенти. И макар във все повече офиси човек да има възможност да си направи приятно кафе, удоволствието от майсторски приготвеното и поднесено кафе трудно може да се замени. Именно това предлагат установилите се кафе вериги на българския пазар. В същото време обаче утвърждаването им променя потреблението на кафе, като все повече хора започват да наблягат и на т.нар. бели кафета, т.е. с мляко. Това разкриват някои от кафе веригите, до които "Капитал" се допита.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.