Едно кафе … с мляко, моля

Кафе веригите в България виждат промяна във вкусовете на българския потребител

Капучиното и другите т.нар. бели кафета стават все по-търсени на българския пазар
Капучиното и другите т.нар. бели кафета стават все по-търсени на българския пазар
Капучиното и другите т.нар. бели кафета стават все по-търсени на българския пазар    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Капучиното и другите т.нар. бели кафета стават все по-търсени на българския пазар    ©  НАДЕЖДА ЧИПЕВА
Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

В забързания бизнес ден ароматът на хубаво кафе прави чудеса. Затова сутрин, по обед или в късния следобед веригите за кафе се радват на приличен приток на клиенти. И макар във все повече офиси човек да има възможност да си направи приятно кафе, удоволствието от майсторски приготвеното и поднесено кафе трудно може да се замени. Именно това предлагат установилите се кафе вериги на българския пазар. В същото време обаче утвърждаването им променя потреблението на кафе, като все повече хора започват да наблягат и на т.нар. бели кафета, т.е. с мляко. Това разкриват някои от кафе веригите, до които "Капитал" се допита.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал