А някой кара ко-ле-ло
Две пловдивски фирми за производство на велосипеди се разрастват


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
велосипеда са продадени в България през 2012 г., сочи информацията на производителите
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
15 коментара
Браво!
Кой си купува колело от Карфур или Теско? Някой, който хабер няма от велосипеди. Ако искате качествени български колела вижте RAM или Dragomir.
Браво! Добре, че има мита. Иначе глобализацията не прощава. Щяхме да я караме и тук само на внос.
Измислени фирми :) трябва да се възродят балканчетата !!!
Публикувано през m.capital.bg
До коментар [#4] от "Trollfest":
Нееее. Потрошил съм 3-4 "згавайки" като малък.
Последното беше от тези с облегалка на седалката от 145 лв.
Скъса зе заварката точно там дето се събират двете части на рамката.
Много паднах....
Карайте велосипеди произведени в България. Карайте като хора с бира в ръка, като вашите баби и дядовци, а не като модерните сексуално не мотивирани европейци с екипчета като на съзтезание.
"Проблем за компаниите от бранша като износители се оказва и бавенето на ДДС-то от държавата, което ги принуждават да търсят допълнителни кредити от банките, отделно, че се забавят разплащания с доставчиците по цялата верига" - после прави бизнес в България и бизнес климата намалявал
Много добре. Остава да видим дали някой ще се наеме да прави частите. За добро или зло, заплатите в България не са много по-високи от китайските, така че роден инвеститор с някой лев и най-вече с акъл би могъл да произвежда на конкурентни цени, а не само да сглобява.
До коментар [#8] от "КЛЮЧАРЪ":
Сглобяването не е лош бизнес, защото точно там е голямата добавена стойност. То и ейпъл и фолксваген си внасят голяма част от частите, но голямото парче от баницата много често остава за този, който реализира крайния продукт.
Темата е интересна, но за да е питателна би било добре да се разучи бизнеса на Драгомир, Рам, Крос, Вивело ... Вивело снабдяват украинския национален отбор и др. частни, които се изявяват из Европа и света, РАМ печели все повече почитатели във висок и среден клас на МТБ, също участват в международни състезания, а бизнес модела им е много симпатичен.
Всички сайтове са пълни с гневни коментари от работници в Макском, а в магазина на Каблешков 53 откъдето са кадрите, струи всеобщо объркване
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.