Регионален бизнес: Изпитание за качеството
Компаниите вече разбраха, че си заслужава да получат външна оценка за продуктите си, преди да ги пуснат на пазара, разказва управителят на "Център за изпитване и европейска сертификация Блага Шинева


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Да си платиш, за да те проверят и да ти кажат къде грешиш. Допреди няколко години на това щяха да се подиграят доста български компании и мениджъри, но натискът на потребителите и изискванията на общия европейски пазар промениха ситуацията. В един период между премахването на държавните стандарти и няколко години преди влизането на България в ЕС изглеждаше, че всичко, което произведеш, може да се продаде и за много фирми дългосрочните гаранции и умението да направиш клиента доволен оставаха някъде на заден план като ненужна глезотия. Постепенно конкуренцията и новите правила за качество, което трябваше да имат и износителите, и работещите за българския пазар, успяха да изчистят до голяма степен този вакуум.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.