Регионален бизнес: Изпитание за качеството
Компаниите вече разбраха, че си заслужава да получат външна оценка за продуктите си, преди да ги пуснат на пазара, разказва управителят на "Център за изпитване и европейска сертификация Блага Шинева


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Да си платиш, за да те проверят и да ти кажат къде грешиш. Допреди няколко години на това щяха да се подиграят доста български компании и мениджъри, но натискът на потребителите и изискванията на общия европейски пазар промениха ситуацията. В един период между премахването на държавните стандарти и няколко години преди влизането на България в ЕС изглеждаше, че всичко, което произведеш, може да се продаде и за много фирми дългосрочните гаранции и умението да направиш клиента доволен оставаха някъде на заден план като ненужна глезотия. Постепенно конкуренцията и новите правила за качество, което трябваше да имат и износителите, и работещите за българския пазар, успяха да изчистят до голяма степен този вакуум.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.