Новият брой: Пътят към Шенген
Close

"Победа" отбеляза ръст на износа си с 15%

Производителят на захарни изделия планира инвестиции от 3 млн. евро през следващите три години

Ръстът на компанията през 2015 г. до голяма степен се дължи на това, че е пуснала на пазара различни разфасовки и вкусове, с което е обхванала по-широк кръг от клиенти
Ръстът на компанията през 2015 г. до голяма степен се дължи на това, че е пуснала на пазара различни разфасовки и вкусове, с което е обхванала по-широк кръг от клиенти
Ръстът на компанията през 2015 г. до голяма степен се дължи на това, че е пуснала на пазара различни разфасовки и вкусове, с което е обхванала по-широк кръг от клиенти
Ръстът на компанията през 2015 г. до голяма степен се дължи на това, че е пуснала на пазара различни разфасовки и вкусове, с което е обхванала по-широк кръг от клиенти

Бургаското предприятие за захарни изделия "Победа" АД постигна през 2015 г. ръст на износа си от 15%. "Ниската цена на еврото благоприятства износа в много направления. Постигнахме безспорен успех в редица страни от Близкия изток", обяснява изпълнителният директор на предприятието Михаил Чоролеев. Компанията изнася захарни изделия за Израел, палестинските територии, Ливан, Йемен, Либия, Египет. Към Близкия изток "Победа" изпраща предимно вафли, крекери, кроасани и бисквити. "Разширяването на износа неизбежно е свързано с допълнителни инвестиции в нови разфасовки и опаковки. Това са пазари с традиционни разбирания за външния вид на сладките изделия, които няма как да се продават във вида, в който се предлагат в Европа", посочи Чоролеев. В момента износът на "Победа" е близо 13% от общата произведена продукция.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар