"Стандард профил" кандидатства за патентна иновация

Ръстът на световния автомобилен пазар влияе благоприятно на компанията, чиито приходи също растат

Старозагорското предприятие за производство на каучукови уплътнения за автомобилната индустрия "Стандард профил България" стартира нов проект Opel Astra, в който използва иновативна технология. "Ние станахме пионери в използването на тази технология както в групата на "Стандард профил" по света, така и в автомобилния сектор като цяло", казва изпълнителният директор на предприятието Петър Ангелов. За използваната нова технология в производството на каучукови уплътнения N-Capsulation, както и за съединяването на два вида материал – стандартен каучук и TPV, компанията кандидатства за патентна иновация. "Стандард профил груп", към която принадлежи и старозагорското предприятие, е водещ производител в автомобилната индустрия, снабдяващ едни от най-големите брандове автомобилни гиганти вече 40 години. Групата има производствени компании в седем държави, в които работят 8000 служители, и се нарежда на второ място в Европа и на шесто място в света като най-голям производител на каучукови уплътнения за автомобилната индустрия. "Стандард профил България" е създадена през 2005 г. Докато в края на 2011 г. в предприятието бяха ангажирани 600 души, сега в него работят общо 1172-ма. Очакванията на мениджърите при откриването на новата база през миналата пролет бяха да наеме на работа 450 души през следващите 2 години. "До момента сме наели 268 нови служители", съобщи Ангелов. В началото на 2016 г. "Стандард профил България" спечели наградата "Инвестиция в човешки капитал" на Българската агенция за инвестиции, както и трето място за "Най-добър работодател за 2015 г.".


Благодарим Ви, че четете Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Още от Капитал

Пловдив и железницата

Пловдив и железницата