Димитър Дългъчев: Средногодишното потребление на бутилирана вода в България е 97-98 литра на човек

Председателят на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки пред "Капитал"

"В технологично отношение българските предприятия за безалкохолни напитки не отстъпват на европейските", убеден е Димитър Дългъчев
"В технологично отношение българските предприятия за безалкохолни напитки не отстъпват на европейските", убеден е Димитър Дългъчев
"В технологично отношение българските предприятия за безалкохолни напитки не отстъпват на европейските", убеден е Димитър Дългъчев    ©  Дневник
"В технологично отношение българските предприятия за безалкохолни напитки не отстъпват на европейските", убеден е Димитър Дългъчев    ©  Дневник
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Регионален бизнес: Пловдив. Още за развитието на бизнеса в отделните региони в страната може да откриете тук.

В началото на годината председателят на ТПК "Михалково" Димитър Дългъчев беше преизбран за председател на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България (АПБНБ) за още един мандат. На проведеното на 27 януари годишно събрание на браншовата организация той беше преизбран за нов 5-годишен срок. АПБНБ обединява близо 30 компании, произвеждащи газирани и негазирани безалкохолни напитки, дружества, бутилиращи натурална минерална, изворна или трапезна вода, производители и доставчици на суровини, опаковки и технологично оборудване за сектора, както и научни и научно-приложни институти.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар