Пловдив в изчакване на нови превозвачи по 13 градски линии

Заради жалби обществената поръчка за 38 млн. лв. не може да приключи вече повече от половин година

В състезанието за 13 от градските линии в Пловдив конкурентите разчитат на инвестиции. "Хеброс бус" на Веселин Дошков влага 4.5 млн. евро в 40 нови автобуса, а фирмите на Петко Ангелов – 12 млн. лева.
В състезанието за 13 от градските линии в Пловдив конкурентите разчитат на инвестиции. "Хеброс бус" на Веселин Дошков влага 4.5 млн. евро в 40 нови автобуса, а фирмите на Петко Ангелов – 12 млн. лева.
В състезанието за 13 от градските линии в Пловдив конкурентите разчитат на инвестиции. "Хеброс бус" на Веселин Дошков влага 4.5 млн. евро в 40 нови автобуса, а фирмите на Петко Ангелов – 12 млн. лева.    ©  Надежда Чипева
В състезанието за 13 от градските линии в Пловдив конкурентите разчитат на инвестиции. "Хеброс бус" на Веселин Дошков влага 4.5 млн. евро в 40 нови автобуса, а фирмите на Петко Ангелов – 12 млн. лева.    ©  Надежда Чипева
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Регионален бизнес: Пловдив. Още за развитието на бизнеса в отделните региони в страната може да откриете тук.

Ежедневно по всички 29 автобусни линии на масовия градски транспорт в Пловдив се движат 227 автобуса. Всеки един от превозвачите разполага и с резервни автобуси за всяка от възложените му за обслужване линии. Годишният пробег по всички градски линии е около 16.5 млн. км, като се извозват около 48 млн. пътници. Тринайсет от линиите се обслужват от частни превозвачи, чиито договори с общината изтекоха на 12 май. А в момента е в ход поръчка, която да определи новите превозвачи по тях.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар