Второ поколение Кумчеви ускорява бизнеса на "Агропродукт груп"
Близо 95% от плодовете и зеленчуците, които фирмата произвежда, се продават през търговските вериги


Михаил Ванчев

Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
Фирма с годишен оборот от 800 хил. лв. има пазарен дял от 45% в дадена продуктова категория... Активи за 600 хил. лв., но няма да се продадат за по-малко от 4 млн. лв.... За годишен обем от 400т овощна продукция и не стана ясно колко полска, се купува камион като пак не става ясно каква е вместимоста му, но да предположим че е 6т бус, това прави 60-70 курса или заетост само за 3-3.5 месеца... И пишман банкерите кредитирали, лизинг, близинг, пълна програма... Доста добър пример за самооценката на голяма част от дребните "бизнесмени" в страната ни
Петър е от дясно на снимката:) Браво "куме" гордея се с теб! Радвам се, че мой съученик доказва, че селското стопанство отново е бизнес в България! С постоянство, фокус и правилна стратегия нещата вървят напред. Нека има повече такива български производители.....Банките трябва да дават пари на такива хора, които превръщат усилията си в реални резултати, тук и сега, без приказки, без фалшиви бизнес планове и т.н
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход