Новият брой: Пътят към Европа
Close

"Кен" държи пазарен дял от 20% при кренвиршите

Приходите на дружеството през 2016 г. се понижават в резултат на по-ниските продажни цени на колбасите

   ©  Сашка Панайотова
Този текст е част от специалното издание на "Капитал" Регионален бизнес: Стара Загора, Сливен, Ямбол. Още за развитието на бизнеса в отделните региони в страната може да откриете тук.

Производителят на малотрайни и трайни колбаси "Кен" отбелязва над 50% ръст в пазарния дял на категорията кренвирши през последните три години. Сега старозагорската компания държи пазарен дял от 20% при малотрайните колбаси, а при трайните – 5%. "Кен" произвежда още наденици, няколко вида традиционни малотрайни колбаси – "Телешки", "Камчия", "Хамбургски", както и шпекови салами. Всяка година компанията пуска нов продукт на пазара. За 2017 г. това са кренвиршите с манатарки. Сред целите на ръководството, свързани с бъдещото развитие, е увеличаването на пазарния дял при трайните колбаси с 5%. Компанията планира и навлизането в нови продуктови групи, които досега не са били част от портфолиото й. Такъв продукт е каймата в полиамидна обвивка, която се предлага от една година.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар