Новият брой:
Продаден ли е мачът за еврото

Бъдещето на транспорта е желязно

Най-голямата транспортна фирма в България ПИМК ще залага все повече на влакове вместо на камиони

   ©  Надежда Чипева
Статията е част от специалното издание "Капитал Градове: Пловдив". Всички текстове по темата може да откриете тук.
"Икономическият разчет от новия вид вагон е, че той възвръща инвестицията за около 4 години."

инж. Емил Йончев, търговски директор на "Вагонремонтен завод 99"

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    evpetra avatar :-|
    evpetra
    • + 4

    Е-е, най-после! Стига с тези тирове, които разбиват пътищата ни, тровят атмосферата и доста често са причина за катастрофи.

    Нередност?
Нов коментар