Три проекта, които показват проблемите на Варна
Изоставането на града едва ли ще бъде преодоляно, ако местната администрация не започне да инвестира, вместо да усвоява
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Инвестиционната програма на Община Варна до 2020 е на стойност близо 128 млн. лв. Проектите в т.нар. "основен списък", който ще бъде финансиран по Оперативна програма "Региони в растеж" са за почти 86 млн. лв. С още 42 млн. лв. трябва да бъдат финансирани "резервните". Това става ясно от информация на общинската администрация, предоставена на "Капитал" в средата на април. Но един пороен дъжд, залял Варна във вторник за пореден път показа колко стари могат да са "вчерашните новини".
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
12 коментара
Така е, ако бяха пратили всички общинари на е екскурзия, пардон, на обмяна на опит с градовете от френската ривиера, никога нямаше да се допуснат тези грешки .. вижте Севлиево - никакви проблеми няма. Това е пътя!
Живях във Варна от 2007 до 2010г. Сега 10г. по-късно проблемите са абсолютно същите. 0 напредък. Проблем с паркиране, проблем с пътища, проблем при всеки дъжд, проблем с презастрояване, проблем с градски транспорт, липса на втори мост, липса на места в детските градини, прахоляк. Жалко - Варна беше хубав град.
....туристическа компания "Кур клуб".....
Предлагам името на компанията да бъде окачено на фасадата на община Варна!!!
Липсва визия и смели решения
Между другота, публикуваната цена на проекта за разширяването на бул. Васил Левски (в момента към 100 млн) няма да отговаря на крайната. Отчуждените имоти по трасето са отчуждени на смешни цени - порядъка на 40,000лв за къща на 2 етажа.
В момента текат дела, заведени от собствениците, и когато тези дела бъдат спечели, крайната цена ще набъбне значително. Това ще е след около 2-3 години.
Варна отдавна е тръгнала по наклонената плоскост.
Докато избираме такива управници като Портних и компания управия няма да има. Всички живеещи в града знаят за огромните затруднения с трафика вследсвие на настоящото строителство на пробива на бул. Левски. И няма как да не е така, при условие че възловите кръстовища на "Цар Освободител", "Сливница" и "Владислав" се правят едновремено.
Откъде достатъчно строители ... очевидно е много трудно за настоящите ни управници да разберат, че нещата се правят постепенно, а не да пилеят сили и ресурс във всички посоки.
Днес се разходих в района на Ален Мак, там имам вила, и какво да видя: 1. След 8 (осем) месеца затворен участък от ВСУ до х-л Детелина (около 300 м) най-после са успяли да позакърпят пътя, а не цялостно преасфалтиране.
Сега са затворили участъка от ВСУ до шосето за поставяне на мръсен канал. С това темпо отиде още една година-има един багер, един камион и пет цигани се подпират на лопати. А уж искаме да развиваме туризъм.
Автобус 409 отдавна не минава от там, а 109 е на 1 час. И това за най-добрия плаж в района на Варна!
и
2. Лифта от Ален Мак до плажа не работи от началната си станция - Ален Мак, а от междинната станция - до "Бона Вита" до плажа и обратно до "Бона Вита". Там пътуващите трябва да слязат, а лифта продължава без пасажери между Ален Мак и Бона Вита.
И това е защото минава над вилата и басейна на тъста на кмета на Варна с хубавото българско име Иван Портних. Да ни е честит!
Да ви е честит!
Но, кой го ибра този кмет?
"избра"
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.