Между моста и магистралата
Видин, Монтана и Враца имат вода, планини и истории. Сега се опитват да съберат инвеститори и хора с идеи, за да излязат най-накрая от клеймото на западналост и бедност
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Има два основни пътя за Видин - единият е през прохода Петрохан, другият през Ботевград. В момента и на двата текат ремонти. През който и от двата ремонта да минете, неминуемо ще излезете на околовръстното на Монтана. После идват ТИР-овете. А те са много и се движат на групи като глутница, като правят пътя непредвидим и най-вече бавен.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
За тировете не сте споменали че повечето минават през Лом от там е най късият път . Първоначалната идея за моста беше при Лом.
До коментар [#1] от "
monk007
":
Ти май скоро не си пътувал по път Е-79 между Видин и Монтана? Тировете минаваха през Лом преди да оправят пътя, сега почти всички тирове минават по Е-79
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.