Сливен и Ямбол: Отворени за бизнес

Двата града искат да са новата икономическа зона на линията "Тракия", между Стара Загора и Бургас. Това е хубава цел, но има още работа

Един от символите на Сливен - Стария бряст, умира.
Един от символите на Сливен - Стария бряст, умира.
Един от символите на Сливен - Стария бряст, умира.    ©  Надежда Чипева
Един от символите на Сливен - Стария бряст, умира.    ©  Надежда Чипева

Статията е част от специалното издание "Капитал Градове: Сливен, Ямбол", което е подарък за всички, закупили вестник "Капитал" в периода 7-13 септември.

"Наведеш се камъни, вдигнеш глава - вятър" Така ямболии говорят за съседния Сливен. Ако разговаряте с тях, ще чуете и още нещо - че не искат да са квартал на Сливен. Чувството е двупосочно. От другата страна на магистралата сливналии пък ревнуват, ако например в Ямбол има концерт на някоя известна група. Защо не в Сливен?


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    johihh avatar :-|
    johihh

    Доживях градоначалник да употреби думите уважение и респект в едно изречение. Срам!

    Успех за градовете...

    Нередност?
  • 2
    johihh avatar :-|
    johihh

    "Малките частни фирми са готови да дават повече пари според Петков, стига работниците да имат умения. Но по думите му такива липсват и съответно и фирмите, и хората се въртят в омагьосан кръг, в който не се повишават нито доходите, нито заплатите, нито качествата на работещите."

    Хващам бас, че заплатите са по-високи от тези в Украйна, Молдова, Албания. Само че няма кой да докара хора. Глупава политика - това са близки народности с много потенциал.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал

Пловдив и железницата

Пловдив и железницата