Началото на пловдивската електрореволюция
Китайската Cenntro, люксембургската Sevic и българската "Мотокар Сервиз" започват производството на е-камиончета


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Статията е част от специалното издание "Капитал Градове: Пловдив"
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
5 коментара
Браво!
Поредната рекламна статия...
Тонове думи, а освен пробега и предполагаемата цена с оловните батерии, не сте споменали никакви спесификации.
Дневник го отписах вече като сериозен вестник. Сега и Капитал е тръгнал по същия път.
Тези "камиончета" се произвеждаха още преди 50 години в България. Тогава им казвахме "електрокари". И май параметрите им бяха подобни. Правеха се от ДСО „Балканкар”, който беше сред най-големите производители на електрокари в света през 1970-те и 1980-те години.
Разбира се, журналистите няма как да знаят тези неща - не са били още родени.
До коментар [#3] от "gavrilov":
Вярно е, че правеха камиончета, но съвсем не същите.
Не си спомням за електрокар, хомологизиран за движение по улиците и с подобен пробег.
За съжаление, няма как да направим прилично сравнение поради липса на повече данни.
До коментар [#] от "":
Още хляб има да ядеш моето момче. gavrilov е абсолютно прав, защото поне тези от нас, които не само знаят но и са го видяли с очите си не са забравили. И кари и електрокари, и превозни електрически камиончета (поне живите от онова време помнят товарните за багаж, и поща на всяка по-голяма гара). Друг е въпроса за тези, които не искат да си спомнят, поради вменяване на някакви съвременни и несъстоятелни уж модерни стереотипи. Ако не беше пустия петрол, който световните елити наложиха на света, за трупане на състояния сега света щеше да развие до неузнаваемост парният двигател, както и още много други ултра полезни и чисти, двигателни модификации.
Поздравление, че все пак поне малко от малко някой е решил да върне България на пазара за кари. Дай Боже тази инициатива да порастне в нещо по-сериозно и престижно.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.