Диван по мейла

Старозагорската верига за обзавеждане "Мондо" регистрира силен ръст и се бори за дял на онлайн пазара

Мебелната верига "Мондо" в момента включва 15 магазина в Източна и Южна България
Мебелната верига "Мондо" в момента включва 15 магазина в Източна и Южна България
Мебелната верига "Мондо" в момента включва 15 магазина в Източна и Южна България    ©  Надежда Чипева
Мебелната верига "Мондо" в момента включва 15 магазина в Източна и Южна България    ©  Надежда Чипева

Секторът на продажба да на мебели в България има една особеност. Въпреки че има своите големи компании и въпреки доминиращия играч в него - ИКЕА (и българското дружество "Хаус маркет България") с приходи от почти 109 млн. лв за 2017 г., в този сектор за разлика от останалите ритейл области доминират български играчи. В топ 20 има само две-три дружества, в които има и чуждестранен капитал.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    spalding avatar :-|
    spalding

    В сектора доминира Икеа, пък после за разлика от другите сектори, в този доминирали български играчи.....
    Нищо не се разбира.

    Нередност?
Нов коментар