Диван по мейла
Старозагорската верига за обзавеждане "Мондо" регистрира силен ръст и се бори за дял на онлайн пазара


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Секторът на продажба да на мебели в България има една особеност. Въпреки че има своите големи компании и въпреки доминиращия играч в него - ИКЕА (и българското дружество "Хаус маркет България") с приходи от почти 109 млн. лв за 2017 г., в този сектор за разлика от останалите ритейл области доминират български играчи. В топ 20 има само две-три дружества, в които има и чуждестранен капитал.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
В сектора доминира Икеа, пък после за разлика от другите сектори, в този доминирали български играчи.....
Нищо не се разбира.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.