С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
  • K:Reader - изданията
2 29 мар 2019, 13:10, 2671 прочитания

Градът "Булмаркет"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Веруюто на "Булмаркет ДМ" е в развитието на алтернативните горива. В условията на силна конкуренция се печели с качество на услугите и стратегическо мислене.
Разходката по крайбрежната в Русе ще ви доведе до града със собствено пристанище "Булмаркет". В групата влизат 8 фирми - "БУЛМАРКЕТ ДМ" ЕООД, "БУЛМАРКЕТ РЕЙЛ КАРГО" ЕООД, "БУЛМАРКЕТ СИ ЕН ДЖИ" ЕООД, "ПОРТ БУЛМАРКЕТ" ЕАД, "БУЛМАРКЕТ АВТОТРАНСПОРТ" ЕООД, "БУЛМАРКЕТ СЕКЮРИТИ" ЕООД, "БРАВО СПЕД" ЕООД, "ИНТЕРШИП" ЕООД, и в тях работят близо 500 служители.

Веруюто на "Булмаркет ДМ" ЕООД е в развитието на алтернативните горива. Затова през 2013 става член на международен консорциум от 33 компании от 17 страни - членки на Европейския съюз. Консорциумът подготвя общ проект - LNG Masterplan, за доставки на втечнен природен газ (LNG) по поречието на реките Рейн, Майн и Дунав и така да се подобрят екологичните стандарти на водния транспорт. Проектът е спечелен и през 2017 г. "Булмаркет ДМ" завършва изграждането на терминал за втечнен природен газ (LNG) с вместимост 1000 м3 на брега на Дунава. Той е разположен на територията на пристанище "Булмаркет", на близо 1000 м2 и разполага с четири криогенни резервоара с височина 33 метра. Тук се приема или изпраща втечнен природен газ чрез плавателни съдове и се зареждат превозни средства, задвижвани от LNG. Фирмата разполага с тежкотоварни влекачи, полуремаркета за превоз и съхранение, а общата инвестиция надхвърля 4,5 млн. евро.


"Все още не използваме пълноценно ресурса на новопостроения терминал за втечнен природен газ (LNG) - казва собственикът и генерален мениджър на "Булмаркет ДМ" Станко Станков, - затова през 2019 планираме доставки по сложна логистична схема и реализация до наши крайни клиенти. Запазихме обемите при вноса и търговията с пропан-бутан, което е постижение в условията на силната конкуренция и динамично променящи се цени през годината", обобщава Станков.

Порт "Булмаркет" е дунавското пристанище с пъстра палитра от услуги, голяма гъвкавост при прилагане на комплексни решения, които са в състояние да удовлетворят и най-взискателните клиенти. През изминалата 2018 година обаче нивото на река Дунав се е задържало ниско за дълъг период от време и това е затруднило работата на пристанището. За да бъде преодолян проблемът, ръководството ще предложи дискусия за проектиране и изграждане на хидротехнически съоръжения за поддържане на нивото на реката. Решението на проблема ще се търси със съвместни усилия от всички български ползватели на Дунава.

Железопътните превози са не по-малко значими от водните и "Булмаркет рейл карго" бележи ръст в превозите през 2018 г. Генералният мениджър на "Булмаркет ДМ" Станко Станков отбелязва като основен проблем при железопътните говарни превози нелоялната конкуренция. "Въпросът не е само до цените и себестойността на услугата, а до изкривяване на пазара по цялата транспортна верига", казва Станков и посочва, че въпреки всичко качеството на услугите, предлагани от "Булмаркет рейл карго", се ценят високо от партньори и товародатели.



Инвестициите в сигурността на железопътните превози са задължителни. През 2018 Европейската комисия предяви иск срещу България за лошото състояние на железните пътища у нас. Претенциите на ЕК са за въвеждането на Директива 2004/49/ЕО, с която се гарантира модернизирането и подобряването на безопасността на железопътния транспорт на територията на Евросъюза. "Булмаркет рейл карго" инсталира съвременни системи за видеонаблюдение. Чрез електронна автоматизирана система за следене параметрите на движение на локомотивите, включително скоростта и възможноста за незабавна реакция, се наблюдава в реално време състоянието на пътя и поведението на машиниста. Така компанията се опитва да контролира риска от компрометиране на старите железопътни трасета и по-важното - подкрепя усилията на страната ни по-бързо да въведе европейските правила за безопасен и качествен железопътен транспорт.

Признание за "Булмаркет рейл карго" като опитен и надежден превозвач беше изборът на виенската фирма TransEurop Eisenbahn AG, собственик на исторически парен локомотив от Втората световна война. Машината пристигна в България по река Дунав с кораб, а австрийската компания избра тъкмо "Булмаркет рейл карго" да превози по релсов път от Русе до София локомотива за реставрация.

"Булмаркет ДМ" ЕООД се развива в силно конкурентна и сложна икономическа среда. "Това ни задължава да гледаме в перспектива, да търсим модерни и иновативни решения, да инвестираме в науката и технологиите на бъдещето", казва Станко Станков и вярва в силата на екипа си. За групите "Булмаркет" и "Астра био плант" най-ценен актив са хората. През миналата година са разкрити 50 нови работни места и в компаниите вече работят повече от 900 души.

За 2018 г. средната заплата се е увеличила с 5,3%. Служителите имат ясна перспектива за кадровото си развитие, важна част от което е редовното придобиване на допълнителна квалификация за сметка на фирмата, допълнителни езикови и преквалификационни курсове, съобразени главно с желанията на служителите. За добрата им спортна форма и мотивация допринася модерният фитнес център и занятията по народни танци. "Булмаркет" разполага с уютен кът за почивка, забавни игри и библиотека, а ведомственият ресторант предлага вкусна храна на атрактивни цени. Хората са нашият капитал, казва собственикът Станко Станков и търси бъдещите си служители сред най-добрите в училищата на Русе и университетите.

Капитал Градове: Русе

Текстът е част от специалното издание "Капитал Градове: Русе". Mожете да поръчате изданието на хартия (7 лв.) или в pdf формат (6 лв.) оттук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Пловдив търси техничари Пловдив търси техничари

Общината работи с фондацията Edu Compass, за да подобри имиджа на професионалните гимназии и да насочи учениците към тях

14 окт 2019, 1142 прочитания

През Пловдив, към Ryanair 1 През Пловдив, към Ryanair

Във въздуха се създава нова средна класа, твърди Иван Карнабитов, който наема персонал за Ryanair

13 окт 2019, 2216 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал градове" Затваряне
Свободен дух в бутилка

Най-големият български крайдунавски град буксува. Добрата новина е, че има всички предпоставки това да се промени

Фандъкова, когато не е кмет

Желанието на настоящата кметица е да се еманципира от ГЕРБ и да спечели на своя страна "умните и красивите"

Борис Бонев: между гражданите и политиката

Единственият непартиен кандидат се бори за гласове с малък бюджет и без подкрепа от партийни структури

Предизборният "Route 66" на арх. Игнатов

Според кандидата на "Демократична България" електронното управление на София ще реши два ключови проблема - с бюрокрацията и с корупцията

Кеч с корупцията

За близо две години съществуване антикорупционната комисия не само не постигна резултати, но и създаде корупция

Надежда за "Ирина"

Режисьорката Надежда Косева преплита темите за женската сила и клаустрофобията на малкия град в новия си филм

Другари срещу "хулигани"

Изложба изследва хомосексуалността в България по време на комунизма