Ферибот под моста

Транспортните компании настояват за възстановяване на ро-ро линията между Русе и Гюргево заради големия трафик

България и Румъния са част от един съюз, проверките на границата би трябвало да са формални, а бизнесът между двете да тече безпроблемно по мостовете между тях. Да, но средният престой на камиони по Дунав мост до Русе е между 6 и 16 часа, което прави трудно спазването на графици, оскъпява транспорта, проваля договори и замърсява силно околната среда.

Това са мотивите на една от спедиторските фирми в града - "Тива Ком" ООД, да предложи възстановяването на ро-ро линията, която свързва двата бряга. Линията с платформа за превоз на тежкотоварни автомобили и вагони беше спряна през 2001 г. заради липса на достатъчно рентабилност. Очевидно сега трафикът е нараснал многократно.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    acarid avatar :-|
    acarid
    • + 2

    Проблема не е в моста, а в ГКПП-то. Висял съм на моста между камионите с часове, докато полицайте долу бездействат. Липса на организация и желание за постигането и от престъпната администрация е истинската причина за хаоса над Дунава.

    Нередност?
Нов коментар