Бургаската загадка
Въпреки силния си профил, развитата инфраструктура и качеството на живот областта продължава да не може да излезе от хватката на туризма


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
2 коментара
"Бургас има силно развита транспортна инфраструктура и е от много малкото български градове, които имат едновременно магистрала, летище, което може да работи и като гражданско, и като товарно, голямо пристанище и жп инфраструктура."
Летище с целогодишни граждански полети до само два града, т.е. няма летище. Пристанището и то никакво. Една магистрала до София и това е. Когато изгонят измамниците от Фрапорт/ТИМ и летището започне да се развива и конкурира с варненското, когато се инвестира в пристанището, в бързи ЖП-линии до София и Варна, в магистрала до Варна, Констанца и Истанбул, тогава ще може да се говори за наличие на сериозна транспортна инфраструктура.
Винаги се правят подобни прогнози и после се оказва успешен сезон. Вярвам, че и този път летището ще се представи добре, все пак всеки сезон подобрява собствените си рекорди по брой пътници и полети.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.