Студеният полъх от Север

Спадът на скандинавските туристи продължава, защото интересът им към България не е голям, казват туроператорите от "Степ"

Бюлетин Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Скандинавският пазар е новата надежда на България за летния сезон. Полетите от нови дестинации на Север докараха през 2017 г. в Бургас над 110 хил. скандинавци. Дияна Колева-Георгиева и Георги Георгиев обаче са по-песимистично настроени за идния сезон. Те и тяхната туроператорска фирма "Степ" се занимават със скандинавските туристи от 15 години. Планирането на посещения там става в края на предходната година, така че към момента според тях ще има с около 15% спад на туристите, които използват услугите им тази година. Причината е пренасочването към други дестинации.

"За съжаление на този етап не можем да се конкурираме с Турция. Тя се завърна много силно на туристическия пазар след проблемите си през 2017 г. Работят на ниски цени, трудно бихме се конкурирали с тях по цена и качество", казва Георгиев.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

3 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    mnogosamkrasiva avatar :-|
    mnogosamkrasiva
    • - 2
    • + 2

    Напиха се по веднъж тук на евтино и повече не им е интересно...

    Нередност?
  • 2
    izt21595181 avatar :-|
    izt21595181
    • + 1

    България не може да се конкурира в ниския ценови сегмент, особено при липсата на войни и тероризъм в Турция, Египет, Мароко и пр. Не е и нужно, малък пазар като нашия не може да спечели нищо от евтин туризъм. България следва да си намери своята ниша, да повиши цените и качеството и да рекламира предимствата си. За много европейци и руснаци по-слабото слънце, по-умерените температури и не толкова солената морска вода са предимство и носят комфорт. А богатите търсят точно комфорта. Но има много да се работи за един цялостно завършен скъп продукт.

    Нередност?
  • 3
    primerno avatar :-|
    primerno

    Първото изречение от статията е тотален контрапункт на заглавието.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал