С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
6 11 юни 2019, 14:00, 1132 прочитания

Училището на Анна

Една специалистка по маркетинг дава безплатни уроци, за да разбере повече за малкия и средния бизнес

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Надявам се идеята да ми позволи да събера първична база от информация, която е най-ценният и скъп актив за дружество с предмет на дейност като моето", казва Анна Христова
Най-напред сложи дърва в камината, после очаквай топлината." Това е отговорът, който Анна Христова дава на въпроса защо маркетинг училището "Успех", което е създала, е безплатно. Първата му лекция се състоя в последния ден на май в споделеното работно пространство Coworking Space Switch във Варна. Плановете на Анна са училището й да продължи да събира хора с малък и среден бизнес всеки последен петък на месеца.

"Целта ми е да образовам аудиторията, да й покажа кои са стъпките, които трябва да бъдат следвани в търсене на повече и нови клиенти, за увеличаване на продажбите и в крайна сметка за повишаване на печалбата, казва тя. Опитът и работата ми с различни клиенти показа, че в по-голямата част от случаите ниските продажби се дължат на грешно разбиране за маркетинга и рекламата."


Аудиторията, която търси безплатното маркетинг училище "Успех", са управители и собственици на малък и среден бизнес и специалисти на свободна практика. Първите петдесет желаещи да участват в училището се регистрирали за по-малко от седмица.

Анна е собственик на маркетинговата агенция "Адлайн", която работи под търговската марка Creative Marketing. Тя е и преподавател в курса "Използване на социалните мрежи за бизнес" на студенти по специалността "Дигитален маркетинг" във Висшето училище по застраховане и финанси в София.

"Целта на училището e да представи цялостния модел за изграждане на правилен маркетинг и различни възможности за неговото прилагане в он- и офлайн среда, казва Анна. То ще дава на хора с малък и среден бизнес съвети за изграждане на маркетингови програми, независещи от външни платформи."



Заради ограничения брой места в Coworking Space Switch във Варна на всяка от лекциите, организирани от Анна, ще могат да присъстват не повече от 15 - 20 души. "По време на сесиите ще разглеждаме и по един практически казус на човек от аудиторията , за да Аннализираме заедно къде са допуснати грешки, как да ги отстраним бързо и "безболезнено" и как да бъдат избегнати в бъдеще", казва тя.

Но проектът има и друга цел. За нея Анна разказва, когато отговаря на въпроса как и кой все пак ще финансира безплатното й маркетинг училище. "Надявам се идеята да ми позволи да събера първична база от информация, която е най-ценният и скъп актив за дружество с предмет на дейност като моето, казва Анна. Става дума за информация, която да отговори на въпросите кои са най-често срещаните трудности в областта на маркетинга, които изпитват малкият и средният бизнес на местно ниво. Обикновено за набирането на подобни първични данни се изисква доста време, твърде сложно е, а и никак не е евтино. Аз съм готова да "платя" цената, като предоставям безплатни маркетингови съвети срещу споделената информация от всеки от участниците в училището", казва тя. Което изглежда като честна сделка.

Капитал градове: Варна

Текстът е част от специалното издание "Капитал градове: Варна". Изданието изследва икономиката на Варна и региона, разказва за успешните практики, очертава проблемите и техни решения.

Акценти:

Икономиката на Варна в числа - заетост, средна заплата, БВП
Е-байкове, яхти и други предимства да живееш на морето
Милиони охлюви и какво да правим с тях
Шумен се цели в автопроизводството
Лавандуловото бъдеще на Добрич

Разпространява се заедно със седмичния "Капитал" в периода 7-13 юни или самостоятелно тук.

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Пътища няма, ползвайте море Пътища няма, ползвайте море

Връзките на Варна с останалата част на страната остават слаби

16 юни 2019, 1106 прочитания

Градска музика Градска музика

Платформата Urban Tapes на Самуил Петков и Боян Симеонов популяризира българската алтернативна музика

15 юни 2019, 1169 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал градове" Затваряне
Мирослав Манолов: Прогнозирам спад на имотния пазар около 2021 г.

Изпълнителният директор на варненската строителна компания "Явор" пред "Капитал градове"

Garitage Park и казахските милиони

Големият имотен проект в София е собственост семейството на Аслан Мусин, който до 2012 г. е считан за дясна ръка на Назарбаев

На върха на рекламната стълбица. Отново

guts&brainsDDB стана агенция на годината за шести път в творческия рекламен конкурс ФАРА

Фонд на Рокфелер продава ритейл парка в Пловдив на групата "Химимпорт"

Активът се оценява на над 35 млн. лв., но дълговете са почти толкова

България изнася все повече машини и авточасти

Увеличението във външната търговия през 2015 г. идва основно от пазарите на ЕС. Спад има при суровините, но той е ценови

20 въпроса: Полина Лъжанска

д-р Лъжанска е сред инициаторите на сайта CancerCare.bg и благотворителния маратон Race for the Cure

Sweet Dreams (Are Made Of This)

Ани Ленъкс изненада почитателите си с изложба-автопортрет