С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
6 11 юни 2019, 14:00, 1951 прочитания

Училището на Анна

Една специалистка по маркетинг дава безплатни уроци, за да разбере повече за малкия и средния бизнес

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
"Надявам се идеята да ми позволи да събера първична база от информация, която е най-ценният и скъп актив за дружество с предмет на дейност като моето", казва Анна Христова
Най-напред сложи дърва в камината, после очаквай топлината." Това е отговорът, който Анна Христова дава на въпроса защо маркетинг училището "Успех", което е създала, е безплатно. Първата му лекция се състоя в последния ден на май в споделеното работно пространство Coworking Space Switch във Варна. Плановете на Анна са училището й да продължи да събира хора с малък и среден бизнес всеки последен петък на месеца.

"Целта ми е да образовам аудиторията, да й покажа кои са стъпките, които трябва да бъдат следвани в търсене на повече и нови клиенти, за увеличаване на продажбите и в крайна сметка за повишаване на печалбата, казва тя. Опитът и работата ми с различни клиенти показа, че в по-голямата част от случаите ниските продажби се дължат на грешно разбиране за маркетинга и рекламата."


Аудиторията, която търси безплатното маркетинг училище "Успех", са управители и собственици на малък и среден бизнес и специалисти на свободна практика. Първите петдесет желаещи да участват в училището се регистрирали за по-малко от седмица.

Анна е собственик на маркетинговата агенция "Адлайн", която работи под търговската марка Creative Marketing. Тя е и преподавател в курса "Използване на социалните мрежи за бизнес" на студенти по специалността "Дигитален маркетинг" във Висшето училище по застраховане и финанси в София.

"Целта на училището e да представи цялостния модел за изграждане на правилен маркетинг и различни възможности за неговото прилагане в он- и офлайн среда, казва Анна. То ще дава на хора с малък и среден бизнес съвети за изграждане на маркетингови програми, независещи от външни платформи."



Заради ограничения брой места в Coworking Space Switch във Варна на всяка от лекциите, организирани от Анна, ще могат да присъстват не повече от 15 - 20 души. "По време на сесиите ще разглеждаме и по един практически казус на човек от аудиторията , за да Аннализираме заедно къде са допуснати грешки, как да ги отстраним бързо и "безболезнено" и как да бъдат избегнати в бъдеще", казва тя.

Но проектът има и друга цел. За нея Анна разказва, когато отговаря на въпроса как и кой все пак ще финансира безплатното й маркетинг училище. "Надявам се идеята да ми позволи да събера първична база от информация, която е най-ценният и скъп актив за дружество с предмет на дейност като моето, казва Анна. Става дума за информация, която да отговори на въпросите кои са най-често срещаните трудности в областта на маркетинга, които изпитват малкият и средният бизнес на местно ниво. Обикновено за набирането на подобни първични данни се изисква доста време, твърде сложно е, а и никак не е евтино. Аз съм готова да "платя" цената, като предоставям безплатни маркетингови съвети срещу споделената информация от всеки от участниците в училището", казва тя. Което изглежда като честна сделка.

Капитал градове: Варна

Текстът е част от специалното издание "Капитал градове: Варна". Изданието изследва икономиката на Варна и региона, разказва за успешните практики, очертава проблемите и техни решения.

В изданието ще прочетете още:

  • Икономиката на Варна в числа - заетост, средна заплата, БВП
  • Е-байкове, яхти и други предимства да живееш на морето
  • Милиони охлюви и какво да правим с тях
  • Шумен се цели в автопроизводството
  • Лавандуловото бъдеще на Добрич

Купете

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Другият Югозапад 1 Другият Югозапад

Благоевград често остава в сянката на столицата в статистически най-богатия район в България

6 дек 2019, 3418 прочитания

Акцентираме на отличното обслужване и пълно организационно съдействие Акцентираме на отличното обслужване и пълно организационно съдействие

Светлин Якимов, маркетинг мениджър на "Регнум Банско апарт хотел и СПА"

6 дек 2019, 1070 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Капитал градове" Затваряне
Мирослав Манолов: Прогнозирам спад на имотния пазар около 2021 г.

Изпълнителният директор на варненската строителна компания "Явор" пред "Капитал градове"

Още от Капитал
Песимизъм печели, оптимизъм - губи

Създаването на къс ETF фонд върху SOFIX отваря възможност за печалби при падащ пазар

Накъде след Венеция

Управляващите, президентът и БСП имат различни идеи за реформата на прокуратурата

Походът на електробусите

През 2020 г. се очаква доставката на близо 300 превозни средства на ток за градския транспорт в големите градове

Дигиталният фронт на търговската война: Шампанско и данъци

Франция е първата, но не единствената държава, която планира данък върху тех компаниите въпреки заплахите на САЩ от ответни мерки

20 въпроса: Даниел Ненчев

Телевизионният водещ издаде "Идеи без граници", първата си книга

Театър: "За едно явление от електричеството"

"Възраждане" променя камерното си пространство до неузнаваемост за пиесата по Чехов

X Остават ви 0 свободни статии
0 / 10