Споделените пространства в Пловдив: по-скоро кауза, отколкото бизнес

Основателите на "Котка и мишка", "Лимакон" и "Отсреща" се борят за развитието на града, въпреки че бизнесът им все още не е на печалба

Една от залите за коуъркинг в "Котка и мишка"
Една от залите за коуъркинг в "Котка и мишка"
Една от залите за коуъркинг в "Котка и мишка"    ©  Дневник
Една от залите за коуъркинг в "Котка и мишка"    ©  Дневник
Основателите на "Котка и мишка", "Лимакон" и "Отсреща" се борят за една кауза - развитието на града, въпреки че бизнесът им все още не е на печалба.

Споделените пространства определено са част от "тренд листа" на Града под тепетата. Макар и все още да им се налага да "образоват" хората за концепцията им, предприемачите, занимаващи се с този тип бизнес, са оптимисти. Тях ги обединява не толкова стремежът да печелят средства, а каузата за развитието на града. Пловдив се отваря все повече към иновациите и затова сега е подходящият момент да се запознае с коуъркингите. "Капитал" се срещна с представителите на някои от най-популярните от тях - "Котка и мишка", "Лимакон" и "Отсреща".


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар