Споделените пространства в Пловдив: по-скоро кауза, отколкото бизнес
Основателите на "Котка и мишка", "Лимакон" и "Отсреща" се борят за развитието на града, въпреки че бизнесът им все още не е на печалба
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Споделените пространства определено са част от "тренд листа" на Града под тепетата. Макар и все още да им се налага да "образоват" хората за концепцията им, предприемачите, занимаващи се с този тип бизнес, са оптимисти. Тях ги обединява не толкова стремежът да печелят средства, а каузата за развитието на града. Пловдив се отваря все повече към иновациите и затова сега е подходящият момент да се запознае с коуъркингите. "Капитал" се срещна с представителите на някои от най-популярните от тях - "Котка и мишка", "Лимакон" и "Отсреща".
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.