Как да убедим децата да заменят пакетираните сладости за полезна храна

Финансистът и кулинарен блогър Божана Петрова пред "Капитал"

   ©  Капитал

Статията е част от специалното издание "K:ids", което е подарък за всички, закупили вестник "Капитал" в периода 7-13 септември.

В лъскавия свят на красиво опакованите Е-та, трансмазнините и останалите върхови достижения на съвременната химия иди обяснявай на малкия човек колко вкусни са морковите например. Виж, ако ги продаваха с някоя и друга татуировка или поне с бонус стикерче (например хрупаш и събираш семейство зайци), кой знае, може би щяха да имат по-висок рейтинг в детската класация на магазинните вкусотии. Телевизионните реклами, разбира се, удобно помагат. И се започва една безкрайна война със снаксове, вафлички, чипс...


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал