Бизнес моделът "Аз"

Или как да изберете (или дори смените) професията си и да направите успешна кариера

Замисляли ли сте се, че всеки от нас има свой личен бранд? Той личи от дребните детайли като любимите ни цветове, дрехи, вещи, до начина, по който общуваме, и отношението ни към хората и живота Нашият бранд е нашето име. И ако продължим маркетинг и бизнес аналогията - нашето име е брандът на нашата компания, компанията "Аз". Защото всичко, което правим за себе си, също както и в бизнеса, има за цел да ни носи повече "приходи" (по-високоплатена работа, по-качествени и смислени контакти с хора, които са ни ценни и интересни) и по-малко "разходи" (загуба на време, вдъхновение, ентусиазъм, та дори и реални пари), за да сме на по-голяма "печалба" (която можем да измерим с усещането, че сме по-успешни и удовлетворени от професионалния и личния си живот).


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    xali avatar :-|
    ''zms15783''
    • - 1

    Това е бъдещето, щом ще се състезаваме с роботи.

    Нередност?
  • 2
    proizvoditel avatar :-|
    proizvoditel
    • + 5

    До редакцията на КАПИТАЛ !
    Явно вече сте си самодостатъчни.
    Досега вашето издание се славеше като място където демократичната общественост може да получи вярна, задълбочена и систематизирана информация, да я обогати с различни детайли, да я анализира и дискутира. А изданието можеше да печели от различни проекти и реклама. Напоследък обаче въвеждате абонамент, което изгони много хора от вашите страници - което е ясно и от коментарите под статиите ви.
    Вие как мислите - кой ще загуби от тези ваши действия?

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал