

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Петдесет и осем процента от хората в България никога не спортуват и това е един от най-високите показатели в ЕС. Е, тогава какво прави тук Decathlon?
Алекс Джоло - генерален мениджър за страната на френската верига за спортни стоки Decathlon, явно не вижда тъга в числото, а потенциал, като направи спорът по-достъпен за повече хора. Оръдието - четирите магазина в България и онлайн платформата.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.