Всяка медия, която няма дигитална стратегия, е обречена на забвение

Андон Балтаков, старши директор бизнес операции в CNN Digital, пред "Капитал"

Андон Балтаков    ©  Андон Балтаков

Животът му е свързан с медиите. Първо като журналист, после и като мениджър. Работи в този бранш от близо 20 години. Споделя теорията на Дж. Шумпетер, че понякога един бизнес трябва да се разруши и построи наново, за да се възползва от новите реалности на икономическата и социалната среда. Вярва, че е валидна и за медийния. Андон Балтаков е старши директор бизнес операции в CNN Digital и отговаря за монетизирането на новинарския уебсайт и съпътстващите програми на CNN за мобилни платформи; управлява и бизнеса за синдикирани видеопродукти.

Преди да се присъедини към CNN, Андон е работил 7 години в агенция "Асошиейтед прес" в Ню Йорк, където е заемал ръководни позиции в отдела за дигитални продукти и стратегическо планиране. Стартира новинарската си кариера като водещ в софийското радио "Витоша" през 1994 г., а по-късно става част от новинарския екип на Българското национално радио. Специализира новинарско продуциране в Би Би Си в Лондон. Бил е стратегически консултант на "Метрорадио" във Финландия.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове