Всяка медия, която няма дигитална стратегия, е обречена на забвение
Андон Балтаков, старши директор бизнес операции в CNN Digital, пред "Капитал"
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Животът му е свързан с медиите. Първо като журналист, после и като мениджър. Работи в този бранш от близо 20 години. Споделя теорията на Дж. Шумпетер, че понякога един бизнес трябва да се разруши и построи наново, за да се възползва от новите реалности на икономическата и социалната среда. Вярва, че е валидна и за медийния. Андон Балтаков е старши директор бизнес операции в CNN Digital и отговаря за монетизирането на новинарския уебсайт и съпътстващите програми на CNN за мобилни платформи; управлява и бизнеса за синдикирани видеопродукти.
Преди да се присъедини към CNN, Андон е работил 7 години в агенция "Асошиейтед прес" в Ню Йорк, където е заемал ръководни позиции в отдела за дигитални продукти и стратегическо планиране. Стартира новинарската си кариера като водещ в софийското радио "Витоша" през 1994 г., а по-късно става част от новинарския екип на Българското национално радио. Специализира новинарско продуциране в Би Би Си в Лондон. Бил е стратегически консултант на "Метрорадио" във Финландия.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
5 коментара
Сетих се за недалечното минало, всеки ден си купувах поне по два ежедневника, а сега не съм купувал не помня от кога, отварям си телефона и чета.
“Мога да говора само за американския пазар”
поправете
ало материалът е на английски също, не е зле да има линк.
Винаги въпроса опира до качествена информация, днес имаме възможност и да я проверяваме при съмнение сравнявайки я с други източници. Благодарение на интернет,
[quote#0:"статията"]Има обаче нещо неоспоримо - винаги когато има брейкинг нюз, хората ще отиват на сайта на CNN [/quote]
Съзирам криворазбрана лоялност, която обаче въобще не гарантира, че прогнозата на Андон Балтаков по отношение на CNN, ще се сбъдне. Дали пък, ако не работеше за CNN, щеше да смята така ??
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.