Виктория Петрова: Стажантските програми са форма за подбор на бъдещи служители

HR мениджърът в Publicis пред "Капитал"

Личен архив    ©  Личен архив
Текстът е част от специалното издание "Най-добрите университети в България". То използва данните от Рейтинговата система на висшите училища в България 2016, създадена от консорциум "ИОО-С" в изпълнение на обществена поръчка на Министерството на образованието и науката. Системата подпомага потребителите при избор на висше училище, а в специалното издание на "Капитал" можете да намерите анализ на изводите от рейтинга, както и полезна информация за ключови специалности, университети, студентски обмен и възможности за финансиране на образованието. Изданието може да бъде намерено в дигитален вариант в библиотеката на capital.bg, а в хартиен – в търговската мрежа (OMV, Лукойл, BILLA, Inmedio, Relay, One minute, Lafka – централни обекти) или с онлайн поръчка. Всички текстове по темата можете да откриете тук.

Профил

Виктория Петрова е мениджър "Човешки ресурси" повече от седем години в Publicis One, най-голямата комуникационна група в България с над 140 служители. Преди 13 години започва като PR специалист във водеща агенция, след което e имала възможността да работи в местни и международни агенции за рекламно и комуникационно консултиране. Завършила е магистратура организационно поведение и консултиране на организацията в Софийския университет и оттогава се занимава с управлението и развитието на таланти в сферата на комуникациите. Вярва, че познаването на бизнеса и спецификата му, както и разбирането за важността на комуникациите в процеса на управление на хора, са ключови за успеха на всеки HR мениджър.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    zmuz avatar :-|
    zmuz

    Добре би било "Капитал" да информира читателите си колко е било платено за дадена публикация. Примерно, за този рекламен текст ни платиха еди-колко си. Поне да си извадят на открито кирливите ризи и да не се правят на прекалено велики.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал