Една пропусната възможност
Българските университети все още рядко използват съвременните възможности на рекламата, за да привличат кандидат-студенти
Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Бостънският университет стартира свой канал в Snapchat, за да поддържа ефективна комуникация със студентите си, след като установили, че 77 процента от тях ползват мултимедийната платформа за съобщения. Там свои канали имат и Станфордският, и Харвадският университет. Университетът в Бристол пък създава рекламна кампания на билбордове, които показват емблематичния мост в Бристол, но представен чрез QR кодове. Когато сканираш кода, отиваш на специална страница в сайта на университета, където ти представят какво може да ти предложи той.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
1 коментар
Рекламата посредством виртуална реалност ще промени играта в идните години!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход