Една пропусната възможност

Българските университети все още рядко използват съвременните възможности на рекламата, за да привличат кандидат-студенти

Текстът е част от специалното издание на "Капитал" "Най-добрите университети в България 2018". Можете да прочетете повече информация за него тук или да го поръчате тук. Всички текстове по темата може да откриете тук.

Бостънският университет стартира свой канал в Snapchat, за да поддържа ефективна комуникация със студентите си, след като установили, че 77 процента от тях ползват мултимедийната платформа за съобщения. Там свои канали имат и Станфордският, и Харвадският университет. Университетът в Бристол пък създава рекламна кампания на билбордове, които показват емблематичния мост в Бристол, но представен чрез QR кодове. Когато сканираш кода, отиваш на специална страница в сайта на университета, където ти представят какво може да ти предложи той.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    thr1528369293566446 avatar :-|
    Aleksandar Papazov

    Рекламата посредством виртуална реалност ще промени играта в идните години!

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал