Да направя или не електронен магазин
Подходът Me Too - "И аз ще имам онлайн магазин", крие рискове. Преценете кое добавя стойност и решава проблеми на вашите потребители


Георги Малчев, Xplora

Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
За автора
Георги Малчев е управител на Xplora.bg - агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган human digital. Клиенти на агенцията са Medix, Toyota, Walmark, Whirlpool, Easycredit, Activia, Konica Minolta. В момента агенцията обслужва над 50 марки за техните дигитални кампании и комуникации, в това число и онлайн магазини.Преди Xplora Георги ръководеше дигиталния маркетинг на Mtel. Има над 15 години опит в стратегическия и тактическия маркетинг, комуникациите и бизнес развитието - като бизнес консултант, мениджър, оперативен директор, главен оперативен директор.
Лектор и модератор в редица издания на Retail in Detail, организирано от "Икономедиа" и списание "Регал". Член е на УС на IAB Bulgaria. Преподавател по маркетинг, реклама и онлайн търговия в Нов български университет.

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.