Да направя или не електронен магазин

Подходът Me Too - "И аз ще имам онлайн магазин", крие рискове. Преценете кое добавя стойност и решава проблеми на вашите потребители

Shutterstock    ©  Shutterstock
Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

За автора

Георги Малчев е управител на Xplora.bg - агенция за интегриран дигитален маркетинг със слоган human digital. Клиенти на агенцията са Medix, Toyota, Walmark, Whirlpool, Easycredit, Activia, Konica Minolta. В момента агенцията обслужва над 50 марки за техните дигитални кампании и комуникации, в това число и онлайн магазини.

Преди Xplora Георги ръководеше дигиталния маркетинг на Mtel. Има над 15 години опит в стратегическия и тактическия маркетинг, комуникациите и бизнес развитието - като бизнес консултант, мениджър, оперативен директор, главен оперативен директор.

Лектор и модератор в редица издания на Retail in Detail, организирано от "Икономедиа" и списание "Регал". Член е на УС на IAB Bulgaria. Преподавател по маркетинг, реклама и онлайн търговия в Нов български университет.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал