Иноваторът Amazon
Международният интернет гигант подготвя сливането на два от проектите си – доставката на храни и физическия магазин, в който ще замени обслужващото звено "човек" с "телефон"


Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
- Два проекта на международния интернет гигант трябва да се следят в бъдеще: физическият магазин и доставката на храни.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Не е чудно, че Великобритания е страната-опитно зайче за Европа. Британците отдавна са свикнали да бъдат наблюдавани и следени навсякъде.
А иначе за електроннното пазаруване-да, в света на интернет и високите технологии това ще е все по-масово явление. Друго остава, обаче, човешкият фактор с отношение, усмивка и информация, което към момента е незаменимо от машините.
Между другото, в Холандия вече има супермаркети, в които маркираш стоките, които вземаш и плащаш на самообслужваща каса, без да ги вадиш от количката. Така че, Амазаон не са чак толкова големи иноватори.
Това, което ми хареса най-много на Амазон фреш е възможността да се купува от малки магазинчета и производители. и все пак, да пипнеш и помиришеш стоката на живо е друго. Е-пазаруването оставям за дни, в които наистина съм прекалено заета!
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.