Изкуствената мисъл на магазините
Клиентите в интернет ще получават все повече индивидуални предложения благодарение на спeциални алгоритми


Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
Прекрачваш прага на Uniqlo - японска верига за облекла, станала популярна през последните години в Западна Европа. В търсене на яке. Намираш своя модел и номер, но цветът не ти харесва. Вадиш телефона си iPhone. Питаш Siri дали якето го има в синьо. Не ти трябва дори да си говориш с персонала на магазина. Имаш телефон.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.