Изкуствената мисъл на магазините

Клиентите в интернет ще получават все повече индивидуални предложения благодарение на спeциални алгоритми

Едно от най-честитите приложения на изкуствения интелект в сферата на ритейла е за разпознаване на определени обекти по снимка и намирането на сходни с изображението стоки
Едно от най-честитите приложения на изкуствения интелект в сферата на ритейла е за разпознаване на определени обекти по снимка и намирането на сходни с изображението стоки
Едно от най-честитите приложения на изкуствения интелект в сферата на ритейла е за разпознаване на определени обекти по снимка и намирането на сходни с изображението стоки    ©  Shutterstcok
Едно от най-честитите приложения на изкуствения интелект в сферата на ритейла е за разпознаване на определени обекти по снимка и намирането на сходни с изображението стоки    ©  Shutterstcok
Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Прекрачваш прага на Uniqlo - японска верига за облекла, станала популярна през последните години в Западна Европа. В търсене на яке. Намираш своя модел и номер, но цветът не ти харесва. Вадиш телефона си iPhone. Питаш Siri дали якето го има в синьо. Не ти трябва дори да си говориш с персонала на магазина. Имаш телефон.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал