Изкуствената мисъл на магазините
Клиентите в интернет ще получават все повече индивидуални предложения благодарение на спeциални алгоритми


Най-важното от деня. Всяка делнична вечер в 18 ч.
Прекрачваш прага на Uniqlo - японска верига за облекла, станала популярна през последните години в Западна Европа. В търсене на яке. Намираш своя модел и номер, но цветът не ти харесва. Вадиш телефона си iPhone. Питаш Siri дали якето го има в синьо. Не ти трябва дори да си говориш с персонала на магазина. Имаш телефон.
Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Вече съм абонат Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата
Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.
Вход