Рейн Сюкер: Следващата звезда в онлайн търговията са храните

Изпълнителният директор на Ecommerce Foundation пред "Регал"

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Профил

От 2017 г. Рейн Сюкер е изпълнителен директор на Ecommerce Foundation, чиято мисия е да развива глобалната дигитална търговия чрез изследвания, обмен на знания, както и да създаде доверие към електронното пазаруване.

Сюкер се занимава с електронна търговия от 1988 г. Бил е отговорен за маркетинга и електронното пазаруване в Sony Benelux (потребителска електроника), TUI (най-големият европейски туроператор), T-Mobile (телеком) и Thomas Cook. Основава в Бенелюкс Habbygigant - водещ онлайн магазин за креативни жени. Лектор е по e-commerce в TIO University of Applied Science в Холандия.

През март Сюкер беше гост на втората годишна конференция "Успешни стратегии за електронна търговия", организирана от "Капитал" и Contento.tech. Той изнесе лекция на тема "Бъдещето на пазаруването: как ще пазаруват потребителите през 2020 и след това".

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал