Бъдещето на онлайн търговията

Електронните продажби са основен фокус в новия брой на "Регал"

Новия брой на "Регал" на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

През 2000 г. Amazon е на 186-о място сред най-големите търговски компании в световен мащаб. През 2015 г. вече е в Топ 10 според класацията на един от големите международни консултанти. Това бързо изкачване до най-горните позиции е показателно за развитието на онлайн търговията в световен мащаб.

А тук, в България, макар тя все още да е с малък дял, расте с по-бързи темпове в сравнение със Западна Европа. Естествено има какво още да се желае.

В новия брой на списание "Регал" разглеждаме темата за онлайн продажбите от всички нейни ъгли както в международен план, така и на местния пазар.

Ще ви запознаем с тенденциите, данните и прогнозите за развитието на този бизнес в България и по света. Ще ви разкажем за някои интересни примери от местния и международния пазар.

Ако обмисляте създаването на онлайн магазин, ще ви консултираме през кои стъпки трябва да преминете, за да стигнете до неговото успешно реализиране, както и от кои партньори бихте имали нужда. Ако вече имате онлайн присъствие, ще намерите полезни съвети как да оптимизирате и разширите дейността си.

Списание "Регал" се интегрира с платформата на "Капитал"

Производството и търговията на бързооборотни стоки е ключова индустрия в икономика с все по-обвързани сектори. Анализите по теми, свързани с ритейл бизнеса, заслужават по-широка аудитория и контекст, затова списание "Регал" се интегрира с платформата "Капитал".

Интеграцията между "Регал" и "Капитал" включва промяна на графика и дистрибуцията на изданието "Регал", развитие на съдържанието му и, от друга страна, засилване на темпото, с което регулярно ще се публикуваме съдържание за сектора в платформата на "Капитал" - принт и онлайн.

През 2017 година списание "Регал" ще публикува 5 издания:

4 тематични доклада (март, юни, септември, ноември)

1 класация (октомври) - "Регал 500 - Най-големите производители в България"


"Регал" е организатор на конференцията Retail in Detail и съорганизатор на "Капитал" за конференцията E-commerce.

Изданията на "Регал" ще са част от бизнес плана "Капитал PRO".

"Капитал PRO" читателите ще намират "Регал" като част от седмичния си пакет в случаите, когато получават и хартиените издания, или онлайн в Библиотеката на "Капитал".

"Регал" предлага и самостоятелен абонамент, разгледайте опциите тук.

Ако не сте абонат и искате да имате новия брой, може да поръчате тук.

Още от Капитал