С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK
Вход | Регистрация
1 31 мар 2017, 11:40, 8739 прочитания

Бъдещето на онлайн търговията

Електронните продажби са основен фокус в новия брой на "Регал"

  • LinkedIn
  • Twitter
  • Email
  • Качествената журналистика е въпрос на принципи, професионализъм, но и средства. Ако искате да подкрепите стандартите на "Капитал", може да го направите тук. Благодарим.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg
Новия брой на "Регал" на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.
През 2000 г. Amazon е на 186-о място сред най-големите търговски компании в световен мащаб. През 2015 г. вече е в Топ 10 според класацията на един от големите международни консултанти. Това бързо изкачване до най-горните позиции е показателно за развитието на онлайн търговията в световен мащаб.

А тук, в България, макар тя все още да е с малък дял, расте с по-бързи темпове в сравнение със Западна Европа. Естествено има какво още да се желае.


В новия брой на списание "Регал" разглеждаме темата за онлайн продажбите от всички нейни ъгли както в международен план, така и на местния пазар.

Ще ви запознаем с тенденциите, данните и прогнозите за развитието на този бизнес в България и по света. Ще ви разкажем за някои интересни примери от местния и международния пазар.

Ако обмисляте създаването на онлайн магазин, ще ви консултираме през кои стъпки трябва да преминете, за да стигнете до неговото успешно реализиране, както и от кои партньори бихте имали нужда. Ако вече имате онлайн присъствие, ще намерите полезни съвети как да оптимизирате и разширите дейността си.
Списание "Регал" се интегрира с платформата на "Капитал"

Производството и търговията на бързооборотни стоки е ключова индустрия в икономика с все по-обвързани сектори. Анализите по теми, свързани с ритейл бизнеса, заслужават по-широка аудитория и контекст, затова списание "Регал" се интегрира с платформата "Капитал".

Интеграцията между "Регал" и "Капитал" включва промяна на графика и дистрибуцията на изданието "Регал", развитие на съдържанието му и, от друга страна, засилване на темпото, с което регулярно ще се публикуваме съдържание за сектора в платформата на "Капитал" - принт и онлайн.

През 2017 година списание "Регал" ще публикува 5 издания:
4 тематични доклада (март, юни, септември, ноември)
1 класация (октомври) - "Регал 500 - Най-големите производители в България"

"Регал" е организатор на конференцията Retail in Detail и съорганизатор на "Капитал" за конференцията E-commerce.

Изданията на "Регал" ще са част от бизнес плана "Капитал PRO".

"Капитал PRO" читателите ще намират "Регал" като част от седмичния си пакет в случаите, когато получават и хартиените издания, или онлайн в Библиотеката на "Капитал".

"Регал" предлага и самостоятелен абонамент, разгледайте опциите тук.

Ако не сте абонат и искате да имате новия брой, може да поръчате тук.

  • Facebook
  • Twitter
  • Зарче
  • Email
  • Ако този материал Ви е харесал или желаете да изразите съпричастност с конкретната тема или кауза, можете да ни подкрепите с малко финансово дарение.

    Дарение
    Плащането се осъществява чрез ePay.bg

Прочетете и това

Пазаруване, общуване и забавление на едно място 1 Пазаруване, общуване и забавление на едно място

Новият търговски център извади Варна на картата на големите световни брандове и предлага безплатни зони за забавление на малки и големи

25 юни 2019, 2119 прочитания

Една трета от потребителите чистят всеки ден Една трета от потребителите чистят всеки ден

Близо 40 на сто биха пътували специално до даден магазин заради предлаганите в него почистващи препарати

18 май 2019, 3152 прочитания

24 часа 7 дни
 
Капитал

Абонирайте се и получавате повече

Капитал
  • Допълнителни издания
  • Остъпки за участие в събития
  • Ваучер за реклама
Още от "Регал" Затваряне
Бързи, смели, сръчни

Един от най-важните партньори на онлайн търговците са куриерските фирми

Португалският инвеститор в българско стъкло

До пет години новият собственик на фабриките за бутилки и буркани в Пловдив и София - BA Glass, планира да вложи 400 млн. лв.

Новият играч в медийната реклама

Connected е новият бранд, отделен от портфолиото на All Channels Communication Group

Експериментът Бобов дол

В замрялото сърце на въгледобива е разрешено най-мащабното изгаряне на отпадъци на Ковачки

Ковачки цапа, всички му плащат

Горенето на отпадъци става с разрешението на държавните институции въпреки съмненията за спазване на еконормите

Софийската Индиана Джоунс

Какво остана под паважите: за Магдалина Станчева (1924–2014) и археологията на София през социализма

Изкуството, майна

Нощта на музеите и галериите се завръща в Пловдив (13-15 септември) със силно международно участие