Пазар: Дългото горещо лято

Продажбите на слънцезащитна козметика са нараснали с 10% в стойност през миналата година

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.
- Продуктите за деца заемат една една четвърт от пазара

- Най-много се продават спрейове

- Най-често се купува слънцезащита от аптеките и дрогериите

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал