Веригите: Онлайн продажбите на храни в България – вече има и такива примери

Представители на най-големите търговски вериги в страната отговарят за плановете си в интернет търговията

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Годината е 2011 г., мястото - Южна Корея. Британската верига Tesco с един скок се озова в света на виртуалната реалност. Компанията направи спирките на метрото да изглеждат така, сякаш са рафтове на магазин. Хората минават, избират какво да купят, докато чакат метрото, снимат с телефона и го пращат на Tesco. В същото време посочват кога искат покупките да им бъдат доставени до дома. Още същия ден.


Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал