Веригите: Онлайн продажбите на храни в България – вече има и такива примери
Представители на най-големите търговски вериги в страната отговарят за плановете си в интернет търговията
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Годината е 2011 г., мястото - Южна Корея. Британската верига Tesco с един скок се озова в света на виртуалната реалност. Компанията направи спирките на метрото да изглеждат така, сякаш са рафтове на магазин. Хората минават, избират какво да купят, докато чакат метрото, снимат с телефона и го пращат на Tesco. В същото време посочват кога искат покупките да им бъдат доставени до дома. Още същия ден.
Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
Все още няма коментари
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.