🗞 Новият брой на Капитал е онлайн >>

Веригите: Онлайн продажбите на храни в България – вече има и такива примери

Представители на най-големите търговски вериги в страната отговарят за плановете си в интернет търговията

Бюлетин: Вечерни новини Вечерни новини

Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Годината е 2011 г., мястото - Южна Корея. Британската верига Tesco с един скок се озова в света на виртуалната реалност. Компанията направи спирките на метрото да изглеждат така, сякаш са рафтове на магазин. Хората минават, избират какво да купят, докато чакат метрото, снимат с телефона и го пращат на Tesco. В същото време посочват кога искат покупките да им бъдат доставени до дома. Още същия ден.


Архивът на "Капитал"

Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.

Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата

Всички абонаменти планове

* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.

Все още няма коментари
Нов коментар

Още от Капитал