Онлайн съм, значи съществувам

Бъдещето на търговията е в дигиталната среда. Постепенно и бързооборотните стоки се насочват натам

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

- Тенденциите при продажбите по електронен път на българския пазар не се различават много от глобалните, просто навлизат с няколко години закъснение.

- Тренд за ръст на продажбите при електронната търговия е персонализацията на клиентското преживяване посредством обработката на огромни масиви от данни – т.нар. Big Data.

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
1 коментар
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    gost22 avatar :-P
    gost22

    Каквото и да си говорим за онлайн варианти и удобства, накрая винаги опираме до доставката.

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал