Онлайн съм, значи съществувам
Бъдещето на търговията е в дигиталната среда. Постепенно и бързооборотните стоки се насочват натам
Най-важното от света на личните финанси, пазарите и управлението на спестяванията.
- Тенденциите при продажбите по електронен път на българския пазар не се различават много от глобалните, просто навлизат с няколко години закъснение.
- Тренд за ръст на продажбите при електронната търговия е персонализацията на клиентското преживяване посредством обработката на огромни масиви от данни – т.нар. Big Data.Статията, която искате да прочетете е част от архива на "Капитал", който е достъпен само за абонати. Той включва над 200 000 стати с всичко за бизнеса, политиката и обществото в България от 1993 г. насам.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
1 коментар
Каквото и да си говорим за онлайн варианти и удобства, накрая винаги опираме до доставката.
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.