На един клик от фермата

Онлайн търговията с храни от малки производители прохожда, но все още среща проблеми

Този текст е част от новия брой списание "Регал", което се интегрира с платформата "Капитал". Всички текстове от изданието може да откриете тук. Повече за интеграцията и промяната на графика и дистрибуцията на "Регал" може да прочетете тук. Изданието на хартия или в електронен вариант може да поръчате тук.

Темата накратко

- Трудната логистика и неясното законодателство са най-големите пречки пред този бизнес

- Моделът Market Place подпомага създаването на фермерски пазари, но не физически, а онлайн

- Честа практика е потребителите да се самоорганизират в социалните мрежи и поръчват директно при производителите

Четете неограничено с абонамент за Капитал!

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.

Вече съм абонат Абонирайте се

Възползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент

1 лв. / седмица за 12 седмици Към офертата

Вижте абонаментните планове
2 коментара
  • Най-харесваните
  • Най-новите
  • Най-старите
  • 1
    geny avatar :-|
    Евгения Христова
    • + 6

    Актуална тема, интересно ми беше да прочета за възможните решения на едно място! Вярвам, че свободния пазар ще допринесе, за това, качествените и чисти продукции на селското стопанство да достигнат бързо до потребителите. Благодаря за статията!

    Нередност?
  • 2
    kolins avatar :-|
    kolins
    • + 3

    Логистиката е наистина основния проблем. Наскоро ползвах една фирма Фреш енд Фууд лоджистик,която предлага охладена логистика на пратки

    Нередност?
Нов коментар

Още от Капитал