На един клик от фермата
Онлайн търговията с храни от малки производители прохожда, но все още среща проблеми
Всяка делнична вечер получавате трите най-четени статии от деня, заедно с още три, препоръчани от редакторите на "Капитал"
Темата накратко
- Трудната логистика и неясното законодателство са най-големите пречки пред този бизнес- Моделът Market Place подпомага създаването на фермерски пазари, но не физически, а онлайн
- Честа практика е потребителите да се самоорганизират в социалните мрежи и поръчват директно при производителите

Статиите от архива на Капитал са достъпни само за потребители с активен абонамент.
Абонирайте сеВъзползвайте се от специалната ни оферта за пробен абонамент
2 лв. / седмица за 12 седмици * Към офертата
* Aбонамент за Капитал - 2 лв./седмица през първите 12 седмици, а след това - 7.25 лв./седмица. Абонаментът Ви ще бъде подновяван автоматично и таксуван на месечна база. Може да прекратите по всяко време. Само за нови абонати, физически лица.
2 коментара
Актуална тема, интересно ми беше да прочета за възможните решения на едно място! Вярвам, че свободния пазар ще допринесе, за това, качествените и чисти продукции на селското стопанство да достигнат бързо до потребителите. Благодаря за статията!
Логистиката е наистина основния проблем. Наскоро ползвах една фирма Фреш енд Фууд лоджистик,която предлага охладена логистика на пратки
Нов коментар
За да публикувате коментари,
трябва да сте регистриран потребител.